Gotowe pomysły na zdalne lekcje podstaw przedsiębiorczości

Nauczyciele i Nauczycielki! Okres pandemii może być okazją do podjęcia tematów przedsiębiorczości w nieco inny niż dotychczas sposób. Uczniom i uczennicom brakuje często kontaktu z rówieśnikami, dlatego zachęcamy do wykonywania zdalnych zadań w parach lub mniejszych grupach. Współpraca za pomocą Internetu czy telefonów może być równie owocna! Treści bazują na materiałach merytorycznych z programu Młodzi Przedsiębiorczy

Kim jest osoba przedsiębiorcza? [DO POBRANIA]

Uczniowie i uczennice definiują cechy osób przedsiębiorczych i zastanawiają się, czym wyróżnia się postawa przedsiębiorcza. 
Czas: 45 minut.
Poziom edukacyjny: szkoła ponadpodstawowa.

Czym jest piramida finansowa? [DO POBRANIA]

Uczniowie i uczennice zdobywają informacje o tym, w jaki sposób działają piramidy finansowe i tworzą projekt kampanii informacyjnej na jej temat. 
Czas: 1,5 godziny.
Poziom edukacyjny: szkoła ponadpodstawowa.

Zachęcamy do wykorzystania. Na naszym blogu oprócz zajęć z przedsiębiorczości znajdują się również pomysły na zdalne lekcje:
WOS-u
historii
języka polskiego
biologii, chemii i geografii

Wkrótce pojawią się kolejne pomysły i kolejne przedmioty! 

2
Dodaj komentarz

avatar
najnowszy najstarszy oceniany
trackback

[…] do wykorzystania. Na naszym blogu znajdują się również pomysły na zdalne lekcje: – przedsiębiorczości – historii – języka polskiego – biologii, chemii i […]

trackback

[…] Zachęcamy do wykorzystania. Na naszym blogu znajdują się również pomysły na zdalne lekcje: – WOS-u – historii – języka polskiego – przedsiębiorczości […]



Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close