Nagranie z webinarium „Co czytać w 2020?”

Drogie i Drodzy! Literatura ma cudowną właściwość przenoszenia nas w krainę wyobraźni. Kształtuje wrażliwość, uczy, rozwija, relaksuje. Dlatego zapraszamy do odsłuchania webinarium „Co czytać w 2020 cz. II” nawiązującego do ścieżki „PoczytajMY” w programie „Młodzi w Akcji” o nowościach czytelniczych, a także z propozycjami akcji czytelniczych z domu. Webinarium odbyło się 8 kwietnia 2020 roku.
 
Podczas tego spotkania online staraliśmy się odpowiedzieć na pytania: 
– Jak prowadzić edukację czytelniczą zdalnie?
– W jaki sposób organizować szkolny wolontariat w czasie kwarantanny?
 
DLA KOGO? 

– nauczycieli i nauczycielek, opiekunów i opiekunek świetlic szkolnych, bibliotekarek i bibliotekarzy

 
O PROWADZĄCEJ
Aneta Derda – koordynatorka programów PoczytajMy i Solidarna Szkoła w Centrum Edukacji Obywatelskiej, nauczycielka wiedzy o społeczeństwie, edukatorka antydyskryminacyjna.
 
Podczas webinarium położyliśmy nacisk na: 
– połączenie programów PoczytajMy i PoczytajMy o Domach z nauczaniem zdalnym,
– przedstawienie źródeł książek i audiobooków dostępnych przez Internet,
– przedstawienie książek, na które warto zwrócić uwagę w obecnej sytuacji.
 
Po wysłuchaniu webinarium będziecie mogły/mogli: 
– wznowić działania szkolnego wolontariatu,
– zaproponować uczniom i uczennicom ciekawe tytuły,
– przeprowadzić działania w ramach programów PoczytajMy i PoczytajMy o Domach.

Zapraszamy do obejrzenia nagrania z webinarium:

 

oraz do pobrania prezentacji i linków:

Prezentacja Co Czytać w 2020 PoczytajMY Młodzi w Akcji

Linki webinarium Co czytać

Magdalena Czarnecka

2
Dodaj komentarz

avatar
najnowszy najstarszy oceniany
Ania
Ania

Czy będą zaświadczenia?



Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close