Nagranie z webinarium „Jak oceniać w zdalnej edukacji” oraz informacja o zaświadczeniach

Drodzy i Drogie, kolejnym naszym webinarium chcieliśmy odpowiedzieć na pytania i prośby zgłaszane do nas w sprawie oceniania w zdalnej edukacji: czy oceniać, jak oceniać, jak monitorować pracę uczniów, jak do specyfiki edukacji zdalnej dostosować metody oceniania kształtującego. 

Podczas webinarium położyliśmy nacisk na:

  • znaczenie docenienia zaangażowania uczniów w edukację zdalną,
  • informację zwrotnej od nauczyciela, samoocenę oraz ocenę koleżeńską,
  •  portfolio i e-portfolio,
  • dobre praktyki w zakresie łączenia oceniania kształtującego z ocenianiem stopniami,
  • wskazówki, jak rozpocząć stosowanie technik oceniania kształtującego w edukacji zdalnej.

By zobaczyć nagranie webinarium „Jak oceniać w zdalnej edukacji?”, kliknij w poniższy obrazek.

 

O PROWADZĄCYCH WEBINARIUM

Danuta Sterna  – skończyła studia matematyczne na Uniwersytecie Warszawskim. Pracowała na Politechnice Warszawskiej i w liceach warszawskich, jako nauczycielka matematyki i dyrektor szkoły. Od 2000 roku współpracuje z CEO w programie Szkoła Ucząca Się . Propaguje w Polsce ocenianie kształtujące, pomysłodawczyni metody – OK zeszyt. Jest autorką publikacji dla nauczycieli i książek: „Ocenianie kształtujące w praktyce”, „Uczę (się) w szkole”, „Uczę się uczyć. Ocenianie kształtujące w praktyce”, „OKmiks” i współautorką książki „Uczę w klasach młodszych”. Prowadzi blog: Oś świata. 

Agnieszka Wenda – pracuje jako nauczycielka w Niepublicznej Szkole Podstawowej im Juliusza Verne’a w Warszawie. Trenerka Centrum Edukacji Obywatelskiej, zwolenniczka oceniania kształtującego, stosująca na co dzień w swojej pracy informacje zwrotne. Asystentka nauczycieli wdrażających ocenianie kształtujące. Zaangażowana w programy Szkoła Ucząca Się, Szkoła dla Innowatora, Akademia Liderów Oświaty. Współautorka artykułów na temat oceniania kształtującego, szczególnie w odniesieniu do lekcji języka polskiego. Gorąca zwolenniczka OK zeszytu.

Leszek Olpiński – pracuje w Szkole Podstawowej nr 27 w Poznaniu, gdzie uczy fizyki, informatyki i etyki. Nieustannie szuka nowych, alternatywnych form pracy nauczyciela, jedną z nich jest rezygnacja ze stawiania ocen. Prowadzi na Youtube kanał dotyczący innowacji w nauczaniu “Turkusowa klasa” Jest jednym z inicjatorów ruchu „Protest z Wykrzyknikiem„.

MATERIAŁY DO POBRANIA

„Jak oceniać w czasie zdalnego nauczania?” – artykuł Danuty Sterny 
Informacja zwrotna – materiał Centrum Edukacji Obywatelskiej
Ocena koleżeńska i samoocena – materiał Centrum Edukacji Obywatelskiej
Ocena koleżeńska – materiał Centrum Edukacji Obywatelskiej
Samoocena – materiał Centrum Edukacji Obywatelskiej 

Organizatorem kursu jest Centrum Edukacji Obywatelskiej. Działanie jest prowadzone w ramach programu Szkoła Ucząca się realizowanego przez CEO we współpracy z Polsko-Amerykańską Fundacją Wolności.

INFORMACJA O ZAŚWIADCZENIACH 

By uzyskać zaświadczenie udziału w webinarium, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

  1. Wejdź na stronę https://zaswiadczenia.ceo.org.pl
  2. Kliknij w przycisk „Zarejestruj się”.
  3. Wypełnij wszystkie pola i zatwierdź
  4. Na swoją skrzynkę e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem aktywującym konto (kliknij w link)
  5. Zaloguj się na koncie
  6. Gdy Twoje konto będzie już aktywne, skorzystaj z poniższego linku
    https://zaswiadczenia.ceo.org.pl/form/jak-oceniac-w-zdalnej-edukacji
  7. Wypełnij formularz i pobierz zaświadczenie. 

UWAGA! Zaświadczenia można pobierać do wtorku 14 kwietnia do godziny 23:59.

2
Dodaj komentarz

avatar
najnowszy najstarszy oceniany
Sylwia
Sylwia

Czy po rejestracji powinien ostać wysłany jakiś link na który mamy się przekierować??

Ewelina
Ewelina

Bardzo ciekawe Webinarium 🙂
Pozdrawiam.



Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close