• Strona główna
  • Ucz otwartości
  • O wychowawczej funkcji szkoły, kształtowaniu postaw, a także empatii i nauce otwartości na różnorodność – rozmowa z Krystyną Starczewską, członkinią Kapituły Nagrody im. Ireny Sendlerowej „Za naprawianie świata”

O wychowawczej funkcji szkoły, kształtowaniu postaw, a także empatii i nauce otwartości na różnorodność – rozmowa z Krystyną Starczewską, członkinią Kapituły Nagrody im. Ireny Sendlerowej „Za naprawianie świata”

„Szkoła powinna być miejscem, do którego dziecko lubi chodzić. Nie boi się. A jednocześnie traktuje je serio, poważnie. Wie, że ma tam dużo obowiązków. (…) Szkoła powinna być miejscem współpracy”. Zapraszamy do wysłuchania kolejnej rozmowy z cyklu „Ucz otwartości”, realizowanej w ramach Nagrody im. Ireny Sendlerowej „Za naprawianie świata”. Tym razem rozmawiamy o wychowawczej funkcji szkoły, problemach, z jakimi muszą się mierzyć wychowawcy i wychowawczynie, kształtowaniu postaw młodych ludzi, a także empatii i nauce otwartości na różnorodność. 

Gościnią tego odcinka podcastu jest dr Krystyna Starczewska – współzałożycielka i pomysłodawczyni Zespołu Społecznych Szkół Ogólnokształcących „Bednarska”, filozofką, pedagożką, a także członkinią Kapituły Nagrody im. Ireny Sendlerowej „Za naprawianie świata”.

Nagroda im. Ireny Sendlerowej „Za naprawianie świata” przyznawana jest nauczycielkom i nauczycielom, którzy uczą i wychowują w duchu dialogu, otwartości i poszanowania innych, a także inspirują do działań zgodnych z tymi zasadami i wartościami, odgrywając aktywną rolę w swojej szkole oraz społeczności lokalnej. 

 

Na zgłoszenia do Nagrody czekamy do 24 października 2021 r.

Nagranie zrealizowała Dominika Panfil.



Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close