Odwrócona lekcja w edukacji zdalnej. Webinarium

Lekcja odwrócona to metoda, w której uczniowie i uczennice otrzymują materiał do opracowania przed lekcją, a podczas zajęć powtarzają i utrwalają nabyte wiadomości. W edukacji zdalnej pozwala ona na przykład w optymalny sposób wykorzystać czas spędzony online (nie tracimy czasu na wykład, a możemy skupić się na pracy z uczniami i uczennicami, którzy już wstępnie zapoznali się w tematem) oraz rozwija umiejętność samodzielnego uczenia się. Jej stosowanie wiąże się jednak również z wyzwaniami takimi jak odpowiednie sformułowanie zadania, które uczniowie i uczennice mają wykonać przed zajęciami. Już w najbliższy wtorek 3 listopada o 18:00 zapraszamy Was na webinarium poświęcone lekcji odwróconej w edukacji zdalnej. 

Dla kogo jest to webinarium?

Webinarium skierowane jest do wszystkich nauczycieli i nauczycielek chcących pracować metodą odwróconej lekcji, jak również do tych, którzy znają tę metodę i chcieliby z niej korzystać również w edukacji zdalnej.
 

Jakiego tematu dotyczy? 

Podczas webinarium dowiecie się:
co to jest odwrócona lekcja?
kiedy i jak ją stosować?
 jak wygląda odwrócona lekcja w edukacji zdalnej?
 
Podczas spotkania online, swoimi doświadczeniami oraz wskazówkami dotyczącymi przygotowywania i prowadzenia lekcji odwróconej w edukacji zdalnej podzielą się praktycy i praktyczki pracujący w szkołach.
 

Zapraszamy na oglądania!

 

O prowadzących spotkanie

Justyna Bober – nauczycielka języka polskiego i angielskiego, obecnie nauczyciel – konsultant w Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach; absolwentka studiów podyplomowych na kierunku neurodydaktyka WSB Bydgoszcz, działa w SETI (inicjatywie sejneńskich anglistów). Autorka kursów internetowych, Ambasadorka Wiosny Edukacji i członkini grupy SuperBelfrzy RP.
 
Marcin Michalik – energiczny polonista, który nie potrafi usiedzieć na miejscu. Zafascynowany OK-ejem, myśleniem wizualnym, neurodydaktyką, Daltonem. Działa w społeczności Polonistów z pasją, Microsoftu, Wakeleta i Planu Daltońskiego. Nauczyciel dyplomowany, terapeuta pedagogiczny, logopeda. Pracuje w Zespole Szkół w Podleszanach na Podkarpaciu.
 
Dorota Stępniak – dyplomowana nauczycielka (historia, WOS, etyka), która pracuje w SP w Ożarowie Maz. oraz Ołtarzewie. Zaangażowana w projekty edukacyjne o tematyce: społecznej, historycznej, dotyczącej praw człowieka oraz globalnej. Prowadziła konsultacje mentorskie w kursach CEO: Rozmawiajmy o uchodźcach, Metoda Projektu Edukacyjnego, Edukacja globalna na lekcjach historii i WOS. Wielokrotnie wyróżniana za swoje dokonania na polu wychowawczym, m.in. Złotym Krzyżem Zasługi – Prezydenta RP.
 
 

Projekt jest finansowany w ramach Programu „Fundusz pomocowy dla organizacji pozarządowych oraz inicjatyw obywatelskich 2020”, utworzonego przez Polsko-Amerykańską Fundację Wolności, realizowanego przez Fundację Edukacja dla Demokracji.


Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close